Bästa väännerna!

Har under en del av denna vecka sovit över hos min kompis, efter som hennes föräldrar + lillasyster har åkt till spanien.
Så hon kommer vara hemma en vecka själv med sin storebror, fast hon har ju oss så det blir bra!
Igår så var dom med mig i stallet när jag skulle rida min lektion på borås ridhus, fick Gold Rose.
Mm...rosa som hon kallas var hur stel som helst, haha hon är ju inte min favvo ponny direkt :/
Men gick vell rätt så bra endå,eller naaae inte specielt!
Vi hade bomarbete, i både skirtt, trav och galopp.
Skritten och traven gick rätt bra frörutom att hon var så stel.
Galoppen på galoppbommarna gick uselt första gången andra gången gick det perfa, och dom sista gick också uselt!
Hoppas värkligen inte jag får henne nästa vecka då vi ska hoppa barna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0